Helsingissä on upea museotarjonta, jossa riittää nähtävää ja koettavaa useiksi tunneiksi, ellei jopa useiksi päiviksi. Hyvää brunssia on vaikea päihittää mielenkiintoisen museokierroksen päätteeksi. Esittelemme tässä artikkelissa yhden hyvän, ellei parhaan, brunssi helsinki -kohteen. Tätä kohdetta kannattaa harkita Helsingin museokierroksen päätteeksi.

Mistä ja milloin löytyy paras brunssi Helsinki?

Yksi parhaista brunssi helsinki -vaihtoehdoista on monen mielestä Krog Roban viikonloppuisin järjestettävä brunssi. Brunssi maksaa vain 35 euroa per henkilö ja tarjoaa rahalle monenlaista vastinetta vihersalaatista, sienipiiraaseen ja monenlaisiin muihin herkkuihin. Tarjolla on myös lämpimiä ruokia, erilaisia jälkiruokia sekä mehua, jääteetä, teetä ja kahvia.

Tämän brunssin yksi houkuttelevimmista ominaisuuksista on se, että sen aikana on tarjolla lisäksi mahtava All Day Menu. Tästä Menusta löytyy herkullisia A la Carte -annoksia, kuten Black Angus -härkää sydänsalaatilla ja rapeilla perunoilla sekä Roban burgereita, joissa on käytetty Hereford-härkää, BBQ-kastiketta sekä Cheddar-juustoa. Jos museokierros on venynyt pitkäksi ja nälkä on erityisen kova, voi brunssia aivan hyvin täydentää tällaisella herkullisella annoksella!