Etsitkö hyvää lahjaideaa hullulle kissanaiselle tai oletko itse kissaihminen henkeen ja vereen ja kaipaat piristystä omaan ja kissasi elämään? Samaan aikaan saatat olla tilanteessa, jossa aika on tiukoilla ja pää lyö tyhjää. Ei hätää, sillä hyvät lahjaideat ja piristysruiskeet kissaperheen elämään löytyvät näppärästi netistä! Esittelemme tässä artikkelissa kaksi hyvää vinkkiä, jotka voi hankkia käden käänteessä, mutta joista on kissaperheessä iloa pitkäksi aikaa.

Kissan valjaat netistä

Ensimmäinen vinkkimme ovat kissan valjaat. Löydät laadukkaat kissan valjaat näppärästi Zoo-verkkokaupasta. Toivottavasti tämä ei kuulosta saarnaamiselta, mutta kotikissa ei kuulu suomalaiseen luontoon, eikä oman lemmikkikissan pitäisi koskaan antaa ulkoilla vapaasti. Luonnossa se kohtaa monia vaaroja ja kissan katoaminen, loukkaantuminen tai ennenaikainen kuolema ovat aivan liian todennäköisiä, jotta näin suurta riskiä kannattaisi ottaa! Lisäksi luontoon kuulumaton petoeläin aiheuttaa vaaraa luonnon omalle eläimistölle, kuten pikkulinnuille.

Tukevat ja laadukkaat valjaat ovatkin pieni hinta siitä, että kissa pääsee nauttimaan raittiista ilmasta turvallisesti! Myös autoilun aikana kissa kannattaa turvata autoiluun tarkoitetuilla valjailla, joita löytyy Zoo-verkkokaupasta. Näin kissa pysyy paikoillaan ajon aikana, eikä pääse esimerkiksi hyppäämään kuljettajan niskaan kesken ajon. Tällaiset tilanteet ovat vaarallisia myös muille autossa matkustaville. Kissan valjaat ovat myös mukava lahjaidea perheeseen, jossa kissan turvallisuutta arvostetaan ja jossa kissan kanssa halutaan viettää aktiivista elämää! Kun valjaat hankkii näppärästi netistä Zoo-verkkokaupasta, ei niiden ostamiseen tuhraannu paljoa aikaa ja säästyneen ajan voi viettää omien harrastusten – ja kissojen – parissa! Monen vannoutuneen verkkoshoppailijan mielestä nettishoppailu vaikuttaakin omaan elämänlaatuun erittäin positiivisella tavalla.

Museokortti netistä

Museokortti on toinen hyvä lahjavinkki tai piristysruiske omaan arkeen. Kun museokortti löytyy taskusta, voit käydä ihailemassa vaikkapa eläinmuseon kissaeläimiä museon jokaisena aukiolopäivänä, juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii. Eläinmuseossa oppii lyhyessä ajassa paljon uusia asioita niin kissaeläimistä kuin muistakin luonnon upeista asukkaista, joten museossa kannattaa käydä useita kertoja!

Eläinmuseon lisäksi museokortilla pääsee toki moneen muuhunkin mielenkiintoiseen museokohteeseen, sillä se toimii pääsylippuna yli 300 suomalaiseen museoon. Museokortin voi ostaa joko itselle taikka lahjaksi ja se on siitä näppärä, että sen voimassaoloaikaa aletaan laskea vasta siitä hetkestä, kun kortin omistaja tekee kortilla ensimmäisen museokäyntinsä. Elämykset ovat suosittu ja haluttu lahja aikana, jolloin ihmisillä alkaa olla runsaasti kaikenlaista materiaa ja osuvien lahjaideoiden keksiminen voi olla erityisen haastavaa. Museot tarjoavat hyvin erilaisia elämyksiä, joten museokortti on tässäkin suhteessa nappivalinta!

Museokortin voi ostaa näppärästi museokortin verkkokaupasta joko itselle tai lahjaksi. Verkkokaupassa on mahdollista myös jatkaa oman museokortin voimassaoloaikaa. Museokortti maksaa 74 euroa, joten henkilö, joka tykkää käydä museoissa, säästää kortilla paljon rahaa verrattuna museoiden pääsylippujen normaalihintoihin. Jos uusit oman museokorttisi sen voimassaoloaikana, saat uudesta tilauksesta alennushinnan ja maksat 12 kuukauden voimassaoloajasta vain 69 euroa. Kun ostat museokortin itsellesi verkosta, saat sen käyttöösi saman tien. Kaikista nopeimmin ja näppärimmin kortin käyttö onnistuu, kun lataat puhelimeesi Museokortti-nimisen sovelluksen. Jos ostat kortin lahjaksi, se toimitetaan lahjansaajalle joko kirjekuoressa tai digitaalisesti. Digitaalinen lahja on erityisen nopea ja voit valita sille mieleisesi toimituspäivän.